Dezvoltă-ți asertivitatea și comunică cu impact

Curs online pentru dezvoltarea abilității de comunicare și relaționare

Dacă ai vreuna din provocările de mai jos:

📌Te cerți frecvent cu soțul sau colegii

📌Copilul sau clienții nu te ascultă

📌Familia si partenerii de business nu te înțeleg

📌Te simți neapreciată

📌Colegii si partenerii nu te respectă

Probabil că stilul tău de comunicare nu este cel mai bun. 😞

Majoritatea oamenilor comunică fie agresiv fie submisiv. Și ambele variante sunt ineficiente pentru relațiile pe termen lung.

❤ Poți schimba toate cele de mai sus, prin asumarea responsabilității pentru modul în care comunici și relaționezi cu ceilalți.

✅ Înscrie-te la acest curs online care te ajută să dobândești asertivitatea ca stil de comunicare și gestionarea a conflictelor.

💰 Valoarea cursului este de 638 lei iar tu il poti achizitiona acum cu doar 390 lei!

VREAU CURSUL la OFERTA - 390 lei

Ce este Asertivitatea:

Asertivitatea este abilitatea unei persoane de a-și exprima cu ușurință punctul de vedere și interesele, fără anxietate și fără a le nega pe ale celorlalți. Comunicarea eficientă și asertivitatea merg mana in mana. Aceasta este o abilitate ce se învață. Nu ne naștem cu ea. În mod natural, comunicăm și ne comportam în două moduri: pasiv și agresiv.

 Asertivitatea apare în mod natural acolo unde nevoile mele se intersectează cu nevoile interlocutorului meu.

 

Comportamentul SUBMISIV apare când:

  • nu putem să ne susţinem, apărăm drepturile sau părerile în faţa celorlalţi, sau o facem în aşa fel încât ceilalţi nu ne iau în serios;
  • ne exprimăm de parcă ne-am cere mereu scuze pentru ceea ce simţim sau gândim, sau suntem foarte precauţi.
  • dam explicaţii si justificări lungi pentru ceea ce ne dorim sau modul în care gândim.

Comportamentul AGRESIV apare când:

  • ne susţinem părerile sau drepturile într-o manieră ce violează drepturile altei persoane;
  • ne exprimăm într-un mod neadecvat, chiar dacă noi sincer credem că avem dreptate.
  • ii acuzam pe ceilalţi sau circumstanţele, avem atitudine ostilă
  • folosim atacuri verbale, ironii sau atitudine de superioritate.

 

Comportamentul ASERTIV apare când:

  • ne susţinem părerile, drepturile fără a-i agresa / domina pe ceilalţi
  • avem exprimare onestă, directă, deschisă a propriului punct de vedere
  • avem maturitatea necesară pentru a arăta înţelegere şi faţă de punctul de vedere al celuilalt.
  • suntem empatici, non-agresivi, asumaţi

VREAU CURSUL la OFERTA - 390 lei

 

Ce câştigi fiind asertiv:

  • dezvolţi relaţii personale şi profesionale mai strânse – vei avea o abordare matură, deschisă, sinceră;
  • vei avea o mai mare încredere în tine;
  • îţi va creşte gradul de responsabilizare – îţi vei asuma opiniile, gândurile, nevoile, mai de grabă decât să plasezi vina asupra celorlalţi sau să te scuzi;
  • economiseşti timp şi energie;
  • îţi vor creşte şansele de a ajunge la un consens cu ceilalţi – vor fi mai interesaţi să negocieze, să fie deschişi faţă de argumentele tale

 

Ce cuprinde cursul de asertivitate & comunicare cu impact:

 

15 video-uri (total o ora si jumatate de inregistrare) (200 lei)

E-book - Manual de comunicare asertiva si gestionarea conflictelor (69 lei)

E-book - Manual de comunicare eficienta (69 lei)

20 exerciții pentru dezvoltarea asertivității și gestionarea conflictelor

O sedinta de consiliere online sau off-line 1 la 1 (300 lei)

Feedback online pe email (bonus)

Recomandari de carti (bonus)

Valoarea Cursului - 638 lei

VREAU CURSUL LA OFERTA - 390 lei

 

 

Daniela Irimia, trainer de dezvoltare personală & profesională

Misiunea mea este să îi ajut pe oameni să se cunoască mai bine, pentru ca apoi să poată comunica mai bine. Și atunci când comunici eficient și asertiv, ai și relații mai bune atât în viață personală cât și profesională.

Am o experienta de peste 15 ani in business, marketing si vanzari si de 7 ani fac training, am peste 3000 de ore de curs sustinute cu mii de participanti.

Educatie: Licentiata in Stiinte economice si Management la Facultatea de Management si Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. Trainer acreditat ANC, Certificata in folosirea instrumentelor NLP

 

 

Ce înveți din cursul de comunicare eficientă și asertivă:

PSIHOLOGIA PRIMEI IMPRESII

  • Cum se formează prima impresie
  • Cum îi faci pe ceilalți să se simtă

CARISMA – CELE 4 DARURI SOCIALE

PRIMELE SECUNDE

  • Înfățișare
  • Atitudine
  • Distanța optimă

COMUNICAREA VERBALĂ ȘI NON-VERBALĂ

  • Strângerea de mână
  • Salutul
  • Cum începi o conversație

PROFILUL RELAȚIONAL

*Manual de comunicare eficienta

 

PRINCIPALELE PROBLEME DE COMUNICARE

CE CASTIGI CAND COMUNICI EFICIENT

COMUNICAREA EFICIENTĂ ÎN 3 PAȘI

  • Pasul 1 – Pregătește interacțiunea cu interlocutorul tău
  • Pasul 2 – Transmite mesajul
  • Pasul 3 – Verifică înțelegerea

CANALE DE COMUNICARE

ASCULTAREA ACTIVĂ

FEEDBACK EFICIENT

TIPURI DE COMPORTAMENT:

  • Agresiv
  • Submisiv
  • Asertiv

COMUNICARE ASERTIVĂ

*Cursul video + manual comunicare eficienta

 

ELEMENTE ESENTIALE ALE NATURII UMANE

COMUNICARE ASERTIVA

  • Pasul 1 – Fă-i pe ceilalţi să se simtă importanţi
  • Pasul 2 – Fii un bun interlocutor
  • Pasul 3 – Ascultă activ și oferă feedback eficient

CE ESTE CONFLICTUL SI CUM SE REZOLVA

  • Sursele conflictelor
  • Tipologii ale conflictelor

PREVENIREA CONFLICTELOR

  • Ascultarea activă
  • Exprimarea asertivă
  • Încurajarea stimei de sine a celuilalt

METODE DE GESTIONARE A CONFLICTELOR

*Manual de comunicare asertiva