Dezvoltă-ți asertivitatea și comunică cu impact

Curs de comunicare eficientă. Iți dezvoltă asertivitatea și persuasiunea

Dacă ai vreuna din provocările de mai jos:

📌Te cerți frecvent cu soțul sau colegii

📌Copilul sau clienții nu te ascultă

📌Familia si partenerii de business nu te înțeleg

📌Te simți neapreciată

📌Colegii si partenerii nu te respectă

Probabil că stilul tău de comunicare nu este cel mai bun. 😞

Majoritatea oamenilor comunică fie agresiv fie submisiv. Și ambele variante sunt ineficiente pentru relațiile pe termen lung.

❤ Poți schimba toate cele de mai sus, prin asumarea responsabilității pentru modul în care comunici și relaționezi cu ceilalți.

✅ Înscrie-te la acest curs online care te ajută să dobândești asertivitatea ca stil de comunicare și gestionarea a conflictelor.

💰 Valoarea cursului este de 330 lei iar tu il poti achizitiona acum cu doar 269 lei!

VREAU CURSUL

Ce este Asertivitatea:

Asertivitatea este abilitatea unei persoane de a-și exprima cu ușurință punctul de vedere și interesele, fără anxietate și fără a le nega pe ale celorlalți. Comunicarea eficientă și asertivitatea merg mana in mana. Aceasta este o abilitate ce se învață. Nu ne naștem cu ea. În mod natural, comunicăm și ne comportam în două moduri: pasiv și agresiv.

 Asertivitatea apare în mod natural acolo unde nevoile mele se intersectează cu nevoile interlocutorului meu.

 

Comportamentul SUBMISIV apare când:

  • nu putem să ne susţinem, apărăm drepturile sau părerile în faţa celorlalţi, sau o facem în aşa fel încât ceilalţi nu ne iau în serios;
  • ne exprimăm de parcă ne-am cere mereu scuze pentru ceea ce simţim sau gândim, sau suntem foarte precauţi.
  • dam explicaţii si justificări lungi pentru ceea ce ne dorim sau modul în care gândim.

Comportamentul AGRESIV apare când:

  • ne susţinem părerile sau drepturile într-o manieră ce violează drepturile altei persoane;
  • ne exprimăm într-un mod neadecvat, chiar dacă noi sincer credem că avem dreptate.
  • ii acuzam pe ceilalţi sau circumstanţele, avem atitudine ostilă
  • folosim atacuri verbale, ironii sau atitudine de superioritate.

Comportamentul ASERTIV apare când:

  • ne susţinem părerile, drepturile fără a-i agresa / domina pe ceilalţi
  • avem exprimare onestă, directă, deschisă a propriului punct de vedere
  • avem maturitatea necesară pentru a arăta înţelegere şi faţă de punctul de vedere al celuilalt.
  • suntem empatici, non-agresivi, asumaţi

 

Ce câştigi fiind asertiv și comunicând bine:

dezvolţi relaţii personale şi profesionale mai strânse;

vei avea o abordare matură, deschisă, sinceră in comunicare;

vei avea mai multa încredere în tine, mai mult curaj;

îţi va creşte gradul de responsabilizare – îţi vei asuma opiniile, gândurile, nevoile;

nu mai dai vina pe celorlalţi, să te scuzi;

economiseşti timp şi energie;

îţi vor creşte şansele de a ajunge la un consens cu ceilalţi

oamenii vor fi mai deschişi faţă de argumentele tale

Ce cuprinde cursul de asertivitate & comunicare cu impact:

 

 

15 video-uri (total o ora si jumatate de inregistrare) 

E-book - Manual de comunicare asertivă si gestionarea conflictelor (47 pagini)

E-book - Manual de comunicare eficientă (51 pagini)

20 exerciții pentru dezvoltarea asertivității și gestionarea conflictelor

Podcast comunicare asertivă: 50 de minute de înregistrare audio, ideal de ascultat în mașină sau pe telefon

Feedback online pe email 

BONUS: O sedintă 1 la 1 de mentorat (in valoare de 175 lei)

Valoarea cursului: 330 lei

Preț normal de vânzare: 269 lei!

Daniela Irimia, master trainer & performance coach, autor

Misiunea mea este să îi ajut pe oameni să se cunoască mai bine, pentru ca apoi să poată comunica mai bine. Fac acest lucru prin training, coaching și cărțile pe care le scriu. Numeroase studii arată că, atunci când comunici eficient și asertiv, ai și relații mai bune atât în viață personală cât și profesională.

Am o experienta de peste 18 ani in business, marketing si vanzari si de 10 ani fac training, am peste 5000 de ore de curs sustinute cu mii de participanti.

Educatie: Licentiata in Stiinte economice si Management la Facultatea de Management si Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. Trainer acreditat ANC, Coach ICF , Certificata in folosirea instrumentelor NLP

 

 

Ce înveți din cursul de comunicare asertivă:

PSIHOLOGIA PRIMEI IMPRESII

  • Cum se formează prima impresie
  • Cum îi faci pe ceilalți să se simtă

CARISMA – CELE 4 DARURI SOCIALE

PRIMELE SECUNDE

  • Înfățișare
  • Atitudine
  • Distanța optimă

COMUNICAREA VERBALĂ ȘI NON-VERBALĂ

  • Strângerea de mână
  • Salutul
  • Cum începi o conversație

PROFILUL RELAȚIONAL

*Manual de comunicare eficienta

 

PRINCIPALELE PROBLEME DE COMUNICARE

CE CASTIGI CAND COMUNICI EFICIENT

COMUNICAREA EFICIENTĂ ÎN 3 PAȘI

  • Pasul 1 – Pregătește interacțiunea cu interlocutorul tău
  • Pasul 2 – Transmite mesajul
  • Pasul 3 – Verifică înțelegerea

CANALE DE COMUNICARE

ASCULTAREA ACTIVĂ

FEEDBACK EFICIENT

TIPURI DE COMPORTAMENT:

  • Agresiv
  • Submisiv
  • Asertiv

COMUNICARE ASERTIVĂ

*Cursul video + manual comunicare eficienta

 

ELEMENTE ESENTIALE ALE NATURII UMANE

COMUNICARE ASERTIVA

  • Pasul 1 – Fă-i pe ceilalţi să se simtă importanţi
  • Pasul 2 – Fii un bun interlocutor
  • Pasul 3 – Ascultă activ și oferă feedback eficient

CE ESTE CONFLICTUL SI CUM SE REZOLVA

  • Sursele conflictelor
  • Tipologii ale conflictelor

PREVENIREA CONFLICTELOR

  • Ascultarea activă
  • Exprimarea asertivă
  • Încurajarea stimei de sine a celuilalt

METODE DE GESTIONARE A CONFLICTELOR

*Manual de comunicare asertiva

Sunt convinsă că vei găsi multă valoare în acest curs și ține de tine cât de determinat ești să aplici cele învățate.

Dacă totuși nu ești mulțumit de informațiile oferite în acest curs, poți solicita banii înapoi în termen de 15 de zile de la finalizarea comenzii, și eu îți voi returna integral suma plătită, în maxim 5 zile. Toate materialele rămân la tine!

Îți mulțumesc pentru încredere!

Cu drag,

Daniela Irimia 

Îți scriu acest mesaj pentru a îți transmite recunoștința pentru cursul de Comunicare asertivă! Am parcurs cursul de 2 ori.

Cursul are informații atât de simple și de practice cumulate într-o structură vizuală ușor de cuprins. E complexă comunicarea eficientă; poate fi chiar copleșitoare. Dar cursul acesta o face realizabilă prin prisma faptului că o putem vedea în mod concret ca fiind o abilitate. Nu ușoară și nu rapid. Dar ceva ce poate fi realizat dacă există dedicare și focus!

Eu sunt educatoare. Elemente din acest curs le-am identificat ca fiind benefice și în relația educator-părinte / instituție-părinte / angajat-instituție / dar și în relațiile colegiale.

Iar ce m-a surprins este nivelul mare de aplicabilitate în relație cu copiii (3-6 ani au copiii din grupa mea, grupă mixtă). Fie că e vorba de comunicarea liberă sau de gestionarea de conflicte.

Am realizat cu stupoare că unii copii din grupă și-au însușit ușor elemente de relaționare sănătoasă și comunică mai asertiv decât adulții (în anumite situații).

Transmit astfel un mare “Mulțumesc” pentru dedicarea și deschiderea spre a împărtăși experiența proprie!

Cu prețuire, Mihaela, educator montessori