Care este scopul comunicării? De ce vorbim? Ce ne dorim de fapt? Uneori vrem să fim doar ascultați, alteori vrem să primim un răspuns … și de fiecare dată vrem să fim înțeleși!
Am avut privilegiul de a învăța acest lucru de la 20 de ani, când m-am angajat pentru prima dată în call-centrul de la Vodafone. Timp de două săptămâni am făcut training de comunicare înainte să încep efectiv munca. Și acele săptămâni plus lunile de practică ce au urmat mi-au deschis apetitul pentru comunicare și performanță în crearea relațiilor.
Bucuria mea de a fi printre oameni și de a lucra cu ei a căpătat contur în anul 2006, când am avut prima experiență ca trainer, inițiind colegii nou angajați. Aveam doar 23 de ani atunci și m-am lăsat prinsă în vârtejul vieții, nehotărâtă încă încotro să mă duc. Dar în 2013 am avut o revelație și mi-am dat seama că nu pot face altceva.
Misiunea mea este să ajut oamenii să se dezvolte, să evolueze personal și profesional, să le fiu alături pas cu pas în descoperirea propriei lor potențial.
În cei 9 ani de experiență ca trainer am avut mii de oameni în sala de curs, cu feedback și rezultate cu care mă mândresc. Datorită tuturor acelor oameni minunați, experiențelor și cunoștințelor dobândite prin studiu și practică, am reușit să sintetizez informațiile esențiale și să le adun într-un ghid complex de comunicare asertivă. O carte muncită, dar gândită astfel încât să fie practică și ușor de citit. Așa a apărut a treia mea carte, adresată atât femeilor, cât și bărbaților, pe care am scris-o din dorința de a ajuta.
Am scris-o pentru că pasiunea mea pentru comunicare crește cu fiecare workshop pe care îl facilitez și cu fiecare om care culege roadele schimbării de comportament și de atitudine. Am scris-o pentru cei care își doresc relații autentice și sănătoase, în primul rând cu ei înșiși, apoi cu cei din jur. Am scris-o pentru cei care, deși mă cunosc personal sau au intrat deja în contact cu informația respectivă, să aibă un loc centralizat la care să revină pentru a cimenta cunoștințele și abilitățile de comunicare asertivă.
Am scris-o pentru mine și pentru tine! Și sunt extrem de emoționată, pentru că mi-am dat voie să o scriu dincolo de gândurile autosabotoare “Dar sunt atâtea cărți bune de comunicare…” , “Dar chiar ești tu atât de bună încât să scrii o carte despre asta?” sau “Iar te bagi în proiecte prea mari!” .
Și totuși, uite că am scris-o și împreună cu colegii de la Bookzone am lansat-o la finalul lunii octombrie 2022.
„Cum să vorbești ca să fii înțeles. Ghid de comunicare asertivă”
O carte esențială pentru oricine își dorește să descopere arta comunicării și să dezvolte relații autentice și sănătoase, cu cei din jur, cât și cu ei înșiși. O carte practică, în care vei găsi întrebări de coaching, vei primi exerciții și îți vei aminti momente în care ți-a fost rușine să vorbești, în care ai rămas fără replică, sau, pur și simplu, în care nu ai avut curajul de a-ți spune părerea și de a cere să-ti fie respectate drepturile. Cu alte cuvinte, în cartea aceasta vei găsi diferite aspecte și contexte ale comunicării pe care le poți îmbunătăți și prin intermediul cărora te vei dezvolta atât personal, cât și profesional.
Mai mult decât atât, citind-o, vei învăța să:
- Comunici asertiv emoțiile, nevoile, gândurile, fără a leza integritatea celorlalți;
- Creezi relații bazate pe respect, înțelegere, empatie;
- Îți regăsești vocea și capeți mai multă încredere în tine.
Un ghid de care ai nevoie pentru a naviga conștient interacțiunile sociale și profesionale, astfel încât să reușești să te înțelegi bine cu oricine și să te faci plăcut în orice context.
Comandă acum și primești acces gratuit la masterclass-ul despre comunicare asertivă – CLICK AICI
Și după ce o citești, te rog să-mi scrii un feedback. Apreciez tare mult acest lucru!
Mulțumesc cu recunoștință!
Daniela Irimia, trainer, coach, autor